Tanitim Filmi

Tanıtım filmi hazırlamak ne kadar basit gibi görünse de kaliteli bir şekilde o videoyu hazırlamak, 4K gibi kaliteli bir şekilde ekran kalitesi sunmak, ses efektlerinin yanı sıra müzik eklemek gibi kaliteyi ancak kaliteli firmalar yapabilmektedir. Yani tek bir kişinin yapabileceği değil, uzman ekipler tarafından yapabileceği bir iştir. Tanıtım filmi çekimi için kullanılan araç ve gereçler çok fazla olmadığı gibi kullanılan cihazların kaliteli olması çok önemlidir. 4K gibi ultra HD kalite görmek için kameranın da bir o kadar kaliteli olmalı ki görüntüyü de aynı şekilde kalite de göstermelidir.
Tanıtım videosu süreleri çok fazla uzun olmamalıdır. Örnek olarak en fazla 5 dakika ve en az 1 dakika 20 saniye gibi kadar uzunlukta olmalıdır. Tanıtımın amacı da bu olduğundan dolayı kısa metrajlı videolar, filmler çekilmektedir. Adından da belli olduğu gibi tanıtım amaçlı çekildiğinden ötürü kısa olmak zorundadır. Eğer tanıtım videosu yaptırmak isterseniz de kaliteli şirketlere yaptırmanızı öneririz. Aksi halde istenilen kalite olmaz ve paranız da ziyan olur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hidrolik Kirici Nedir

3D Baski Hizmetleri

Uc Boyutlu Baski