Kurban Bagisi Ile Ihtiyac Sahiplerine Ulasin

İnsanlar ihtiyaç sahiplerine ulaşmak ve onlara yardım etmek isterler. Özellikle maddi durumu iyi olan kişiler diğer insanlara yardım elini ulaştırmak için ellerinden geleni yaparlar. Buraya yardım ederken de gerçek ihtiyaç sahiplerini tespit etmek ve yardımı onlara ulaştırmak çok önemlidir. Yardım edilecek yerler arasında talebelerin okuduğu mektepler, medreseler, yurtlar da gelmelidir. Burada özellikle yatılı öğrencilerin okuduğu yerler olduğu için yardıma ihtiyaç duyabilmektedirler. Yardım dendiğinde ise özellikle kurban bayramında kurban bağışı insanların en çok yapmak istediği bağışlar arasındadır. Yardımlaşma bayramı olan bu bayramımızda maddi durumu olan kişiler kendilerine kurban kestiği gibi başka kişilere de kurban bağışı yaparak onlara yardım etmek isterler.

Vuslat Derneği bağış konuda 2005 yılından günümüze kadar gerçekleştirmiş olduğu çalışmalar ile bu yılda bağış yapmak isteyenler ile ihtiyacı olan kişiler arasında köprü görevi görmeyi üstlenmiştir. Her yıl en iyi organizasyonlar ile bu süreci sorunsuz bir şekilde yürüten derneğimiz 2017 yılı içinde kurban fiyatlarını belirleyerek bağış yapmak isteyen kişilere şimdiden imkan sunmaktadır.

Ülkemizden bağış yapmak isteyen kişiler 600 lira karşılığında kurban bağışı yapabilmektedir. Bunu yanı sıra dünya genelinde 30 ülkeden yardım alabilen derneğimiz yurt dışı kurban fiyatı olarak 400 lira ücreti belirlemektedir. Ödeme işlemlerinizi bankalar aracılığı ile yapabileceğiniz gibi posta çeki ile de gerçekleştirebilirsiniz. Kesimlerimiz tamamen İslami kurallar çerçevesinde gerekli izinler alınarak yapılmaktadır. Güvenebileceğiniz ve içiniz rahat bir şekilde bağış yapabileceğiniz derneğimiz sayesinde sizlerde bu bayram ihtiyaç sahiplerine ulaşabilirsiniz.

vuslat.org.tr

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hidrolik Kirici Nedir

3D Baski Hizmetleri

Uc Boyutlu Baski