Türk Asıllı Genç İşadamı Emin Yılmaz

Hollanda'da yaşayan Türk asıllı genç işadamı Emin Yilmaz, dünyaca ünlü Louis Vuitton, Gucci, Prada, Balenciaga, Hermes, Versace, Armani, Alexander Mcqueen gibi markaların tanıtımlarını yapıyor. Başarılı ve etkili yetenekleri ile ünlü markaları peşinden koşturan Yılmaz, iş hayatında yakaladığı başarı ile adından sıkça söz ettiriyor. Dubai'de sürdüğü lüks yaşamı ile de kendisini gündeme taşımayı başaran Emin Yilmaz, yaptığı yatırımların ve peşinden sürüklediği dünyaca ünlü markaların tanıtımlarındaki başarıları ile 19 yaşında birçok gence de ilham kaynağı oluyor.

Emin Yilmaz, "Hayatta ilgimi okuldan çok iş dünyası çekiyordu. Ben de bir noktadan sonra bu hayatımı sonlandırıp, çalışma hayatına atılmaya karar verdim. İlk zamanlar dünyaca ünlü markaların tanıtımını yaptım. Bu markalar arasında, Louis Vuitton, Gucci, Prada, Balenciaga, Hermes, Versace, Armani, Alexander Mcqueen gibi dünya devleri yer alıyordu. Belirli markaların belirli ürünlerini takipçilerime tanıttım. Daha sonra yiyecek sektörüne yatırım yaptım. Özellikle İtalyan mutfağına karşı olan ilgimden dolayı bu alan üzerine yoğunlaştım" açıklaması ile kariyerinde çalıştığı markalar ve yatırımlar hakkında bilgi vermektedir. Böylece gelecek yatırımlarına yenilerini de eklemektedir.

Emin Yilmaz, genç yaşına rağmen kısa sürede çalışmalarının meyvesini almış ve bu başarılarıyla Dubai'de sürdüğü lüks yaşamı ile de dikkatleri üzerine çekmektedir. Lüksü çok sevdiğini ve vazgeçemediği tutkusunun bu olduğunu dile getiren Yılmaz, yaşamı ile ilgili sözlerine şöyle devam etti: "Lüks benim için vazgeçilmez. Okul hayatımdan sonra çalışmaya başlayınca rotamı belirledim ve o doğrultuda adım attım.  Aslında doğru zamanda doğru noktada durdum ve hamlemi buna göre yaptım. Kazancımın bir kısmını yatırıma ayırsam da diğer kısmını lüks yaşamım için harcıyorum. 19 yaşında bunu başarmış olmak benim için oldukça keyif verici bir durum. Aslında yaşınızın kaç olduğunun da bir önemi yok. Özellikle sevdiğiniz bir işi yapıyorsanız ve bunda başarılıysanız sizi kimse tutamaz." Başarının sırrının sevdiği işi yapmak ve çalışmak olduğunu dile getirmektedir. Sizde iletişim ve reklam için resmî web sitesi olan www.emyzofficial.com girebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hidrolik Kirici Nedir

3D Baski Hizmetleri

Uc Boyutlu Baski