Robot Lineer Kızağı

Günümüzde ürünlere olan ihtiyacın artması, talebin çoğalması, pazar alanının genişlemesi gibi pek çok etken ürün üretiminde hızlı olmayı gerektirmekte ve bu nedenle üretim yapan firmalar makineleşmeyi arttırarak robotik otomasyon sistemlerine yönelmektedir. Robotik otomasyon sistemleri üretimde sürekliliği sağlayan, belirlenen görevleri pratik ve sistematik bir şekilde yerine getirmekle görevli olan tasarımlardır. Bugün en çok endüstriyel alanda karşımıza çıkan sistemler sayesinde üretim hacmi genişlemiş ve ürünlerin sistematik bir şekilde üretilmesi sağlanmıştır.

Robot lineer kızaklar bir veya daha fazla robotun doğrusal hareketini sağlayan robotik ekipmanlardır. Robot lineer kızaklara, robot sllider veya robot track’da denmektedir. Bu ürün grubu büyük parçaların üretiminde veya birkaç üretim alanında aynı robotun kullanılması gibi durumlarda ağırlıklı olarak tercih edilirler. Admex robot lineer kızakları farklı sektörlerden edindiği deneyimlerini bu ürün grubuna da yansıtıp ürünlerinde birçok yenilikçi tasarım oluşturmuştur.

Bu robotik otomasyon sistemlerinin bir parçası olan Gantry sistemler büyük iş parçalarının kaynak uygulamaları ve farklı sistemler arası transfer çözümleri ile robotik üretim modellerinde fark yaratıyor. Gantry sistemlere, Gantry robotlar ya da parça transferi söz konusu olduğunda fms sistem yani fonksiyonel taşıma sistemi denebiliyor.

Pazar alanının ve üretim hacminin genişlemesi üretimde hızlı ve seri üretim olmasının yolunu açmış bu sayede pek çok endüstriyel üretim tesisinin de robotik sistemlerle donatılmasına ihtiyaç duyulmuştur.

Admex robotik ekipmanlar, robotların veya üretilecek iş parçasını hareketlendirerek üretimin hızlı ve kaliteli olmasını sağlarlar. Robot pozisyonerleri ve robot lineer kızağı gibi ürünler endüstriyel alanda sıklıkla tercih edilmekte olan robotik otomasyon sistemleri ürünleridir. Bu ürünler sayesinde üretim hızlılığı sağlanmakta ve araba gibi endüstriyel üretim ürünü olan araçlar da bu ürünler kullanılmaktadır.

Admex Advanced Motion Experts firması robotik otomasyon sistemleri alanında üretim yapmakta olan başarılı isimlerden biri olarak sunduğu kaliteli ürün içerikleri ile sıklıkla tercih edilmektedir. Firmaya ait ürünler hakkında detaylı bilgi için admex.com.tr/tr/ sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hidrolik Kirici Nedir

3D Baski Hizmetleri

Uc Boyutlu Baski